System handlu ift


Wolny handel odnosi się do 0 prowizji od Robinhood Financial skierowanych indywidualnie do klientów indywidualnych rachunków pieniężnych lub maklerskich, które prowadzą sprzedaż papierów wartościowych notowanych w USA za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Mogą obowiązywać stosowne opłaty za SEC FINRA Zobacz naszą tabelę Komisji i opłat Robinhood jest uprawniony do sprzedaży papierów wartościowych w Stanach Zjednoczonych USA, obywatelom USA i rezydentom, a także nie zezwala każdemu, kto nie jest legalnie zamieszkałym w Stanach Zjednoczonych na zakup lub sprzedaż papierów wartościowych poprzez jego stosowanie, dopóki nie zostanie zatwierdzony do zaangażowania się w papiery wartościowe i działalność inwestycyjną przez właściwy organ regulacyjny jurysdykcja zagraniczna Firma Robinhood jest obecnie dostępna dla legalnych mieszkańców Stanów Zjednoczonych w wieku powyżej 18 lat Tylko Robinhood nie świadczy doradztwa finansowego ani nie rekomenduje papierów wartościowych za pośrednictwem swojej witryny i jest upoważniony do prowadzenia działalności w zakresie papierów wartościowych wyłącznie w USA. Robinhood w Twoim kraju . Z entuzjazmem informujemy, że Robinhood będzie rozwijał się poza USA Przeczytaj nasz post na blogu, aby poznać szczegóły Wit h Robinhood, będziesz mógł kupić i sprzedawać amerykańskie firmy notowane na giełdzie, ETF i wiele największych firm w Twoim kraju. Pozdrawiam komisje handlowe i witam się z przyszłością handlu. Robinhood zaczął od pomysłu, dzięki czemu maklerskie firmy mogą kosztować setki lokalizacji sklepowych i ręcznego zarządzania kontem. Ochrona konta jest bezpieczna i szyfrowana. Robinhood stosuje najnowocześniejsze zabezpieczenia podczas obsługi informacji użytkownika poufne dane osobowe są w pełni szyfrowane i bezpiecznie przechowywane. Robinhood Financial jest członkiem organu regulacyjnego sektora finansowego FINRA i Securities Investor Protection Corporation SIPC, który chroni klientów papierów wartościowych swoich członków do 500 000, w tym 250 000 za roszczenia pieniężne Objaśnienie broszury dostępne na żądanie lub at. Zaznacz tło Robinhooda na broszurze FINRA's BrokerCheck. Stay na górze swojego portu folio Anytime Anywhere. Fast Execution. Na rynku papierów wartościowych ułamek sekundy może oznaczać różnicę pomiędzy zyskiem a stratą Nasz zespół zbudował systemy handlu małym opóźnieniem wykorzystywane przez niektóre z największych na świecie instytucji finansowych, a my ponownie przynosząc tę ​​wiedzę Robinhoodowi jako klientowi Robinhooda, Twoje zamówienia zorientowane na siebie będą otrzymywane z najlepszych możliwych transakcji handlowych. Dane rynkowe w czasie rzeczywistym. SerweryRobinhood budują dane rynkowe z giełd w czasie rzeczywistym Więc niektóre firmy pośredniczące opóźniają wycenę do 20 minut i opłaty za dane w czasie rzeczywistym, otrzymasz natychmiastowe notowania za darmo z Robinhood. Smart Notifications. Robinhood powiadamia użytkownika o planowanych zdarzeniach, takich jak zarobki, dywidendy lub podziały, dzięki czemu można uzyskać aktualne informacje na stronie we właściwym czasie. Jesteśmy zespołem cyfrowych tubylców o głębokiej wiedzy finansowej, popartej przez niektórych z najważniejszych inwestorów na świecie. Robinhood jest licencjonowana tylko na sprzedaż papierów wartościowych w Stanach Zjednoczonych USA, obywatelom USA i rezydentom, a nie zezwalaj każdemu, kto nie jest legalnym rezydentem z USA w celu zakupu lub sprzedaży papierów wartościowych poprzez jego stosowanie do czasu zatwierdzenia przez niego działalności w zakresie papierów wartościowych i działalności inwestycyjnej przez właściwe organy nadzoru sprawującego jurysdykcję zagraniczną Robinhood jest obecnie dostępny dla prawodawstwa Stanów Zjednoczonych mieszkańcy w wieku powyżej 18 lat Robinhood nie świadczy doradztwa finansowego ani rekomendowania papierów wartościowych za pośrednictwem swojej witryny i jest upoważniony do prowadzenia działalności w zakresie papierów wartościowych wyłącznie w USA. Bezpłatne handel odnosi się do 0 prowizji od Robinhood Financial skierowanych indywidualnie rachunkowości gotówkowe lub maklerskie, które prowadzą wymianę papierów wartościowych z USA na urządzeniach mobilnych Stosuje się odpowiednie opłaty SEC FINRA Proszę zapoznać się z naszą Komisją i harmonogramem opłat. Robinhood jest obecnie zarejestrowany w następujących jurysdykcjach Nie jest to oferta, pozyskanie oferty ani doradztwo w celu zakupu lub sprzedać papiery wartościowe lub otworzyć konto maklerskie w dowolnej jurysdykcji, w której nie jest zarejestrowana firma Robinhood. Wszyscy inwestorzy Pamiętaj, że chociaż dywersyfikacja może pomóc w rozprzestrzenianiu ryzyka, że ​​nie zapewnia zysku, ani nie chroni przed stratami, to na niższym rynku Zawsze istnieje potencjał utraty pieniędzy podczas inwestowania w papiery wartościowe lub inne produkty finansowe Inwestorzy powinni dokładnie rozważyć swoje cele inwestycyjne i ryzyko przed inwestycją. Inwestorzy powinni mieć świadomość, że odpowiedź systemu, cena wykonania, szybkość, płynność, dane rynkowe i czasy dostępu do konta są na które wpływ ma wiele czynników, w tym niestabilność rynku, wielkość i rodzaj zlecenia, warunki rynkowe, wydajność systemu i inne czynniki. Handel giełdowy obejmuje obciążenia i ryzyko odsetkowe, w tym możliwość utracie więcej niż złożenia depozytu lub potrzebę złożenia dodatkowych zabezpieczeń w spadający rynek Przed skorzystaniem z marży, klienci muszą ustalić, czy ten rodzaj strategii handlowej jest odpowiedni dla nich ze względu na specyfikę cele inwestycyjne, doświadczenie, tolerancja ryzyka i sytuacja finansowa Więcej informacji można znaleźć w naszym oświadczeniu dotyczącym ujawnienia depozytów, umowy dotyczącej depozytów zabezpieczających oraz informacji o inwestorach FINRA. Informacje te zawierają informacje o naszych zasadach dotyczących pożyczek, odsetkach oraz ryzyku związanym z kontami depozytowymi. Inwestorzy powinni rozważ cele przedsięwzięć inwestycyjnych i unikalny profil ryzyka funduszy ETF w ramach programu Exchange Traded Funds przed inwestycją w ETF są narażone na zagrożenia podobne do innych zróżnicowanych portfeli Leverage and Inverse ETF mogą nie być odpowiednie dla wszystkich inwestorów i mogą zwiększyć ekspozycję na zmienność dzięki wykorzystaniu dźwigni finansowej , krótka sprzedaż papierów wartościowych, instrumentów pochodnych i innych skomplikowanych strategii inwestycyjnych. Choć ETF mają na celu zapewnienie wyników inwestycyjnych, które generalnie odpowiadają wynikom odnośnych wskaźników bazowych, mogą nie być w stanie dokładnie replikować wyników indeksów ze względu na wydatki i inne czynniki Prospekt ctus zawiera te i inne informacje dotyczące ETF i należy je dokładnie przeczytać przed inwestycją Klienci powinni otrzymywać prospekty emisyjne od emitentów lub ich pośredników zewnętrznych, którzy dystrybuują i udostępniają prospektory do wglądu w ETF, w celu podziału zysków portfelowych na rzecz akcjonariuszy pod koniec roku Te zyski mogą być generowane przez zrekompensowanie portfela lub konieczność spełnienia wymogów dywersyfikacji Wymiana informacji o ETF będzie generować również konsekwencje podatkowe Dodatkowe wskazówki dotyczące przepisów dotyczących produktów Exchange Traded można znaleźć klikając tutaj. Informacje dotyczące stron trzecich Robinhood dostarczane są dla produktów Robinhood, komunikacji i łączności Robinhood pochodzących z jego społeczność mediów społecznościowych, ceny rynkowe, dane i inne informacje dostępne przez Robinhood są przeznaczone wyłącznie do celów informacyjnych i nie są przeznaczone jako propozycja ani zaproszenie do zakupu lub sprzedaży jakiegokolwiek instrumentu finansowego lub jako oficjalne potwierdzenie jakiejkolwiek transakcji nie gwarantuje kompletności i dokładności i może ulec zmianie bez powiadomienia Witryna Robinhood udostępnia swoim użytkownikom linki do serwisów społecznościowych i poczty elektronicznej Powiązane wiadomości społecznościowe i wiadomości e-mail są wstępnie wypełniane Jednak te wiadomości mogą być usuwane lub edytowane przez użytkowników Robinhood , którzy nie są zobowiązani do wysyłania żadnych uprzednio zapełnionych wiadomości Wszelkie komentarze lub oświadczenia złożone w niniejszym dokumencie nie odzwierciedlają poglądów Robinhood Markets Inc Robinhood Financial, LLC lub ich podmiotów zależnych lub stowarzyszonych Należy zauważyć, że niektóre wymienione wyżej cechy produktów Robinhood są obecnie w fazie opracowywania i będą dostępne wkrótce. Wszystkie papiery wartościowe i inwestycje oferowane są klientom samodzielnym przez Robinhood Financial, LLC, członek FINRA SIPC Dodatkowe informacje o swoim brokerze można znaleźć klikając tutaj Robinhood Financial, LLC jest spółką w 100% zależną od Robinhood Markets, Inc.2017 Robinhood Wszelkie prawa zastrzeżone. Produkty ATMS Pro. iFT Automatyczny System Zarządzania Handel jest wyrafinowany oprogramowanie automatyzujące zarządzanie transakcjami Forex i CFD opartymi na zastrzeżonych strategiach zarządzania Olivera L Veleza, wykorzystywanych i uczonych w programie Forex w programie iFundTraders Forex System ATMS z wieloma narzędziami może pomóc firmom osiągać lepszą spójność handlową, ich planowane ryzyko w handlu, utrzymać się w planach handlowych i mieć ATMS zarządzać handelami automatycznie potencjalnie przez godziny lub dni uwalniające handlowców od konieczności oglądania transakcji przez wiele godzin ATMS działa na platformach MT4.IFT ATMS Pro Forex i CFD Trading Software Krótkie wprowadzenie i zilustrowany przykład handlu. Liver Velez omawia wpływ iFT ATMS Pro na sukces swojej działalności w zakresie handlu walutami. Chima Burey omawia korzyści płynące z iFT ATMS Pro i niektóre z jego funkcji. Part1 Część 2 Część 3 Część 4 Narzędzia zarządzania pieniędzmi iFT ATMS PRO zawiera kilka wbudowanych narzędzi zarządzania pieniędzmi, które pomagają przedsiębiorcy w zarządzaniu pieniędzmi, jednym z najważniejszych obszarów handlu crucia l dla sukcesu handlowego. Automatyczna alokacja wielkości partii iFT ATMS PRO pozwala użytkownikowi na określenie maksymalnej kwoty w dolarach amerykańskich, na którą przedsiębiorca jest skłonny ryzykować w danym handlu wartość R produktu. Wtedy, gdy przedsiębiorca rozpoczyna nowy handel, ATMS automatycznie oblicza wielkości partii w oparciu o zamierzone ryzyko, poziomy wejścia i stop lossy określone przez przedsiębiorcę i umieszcza odpowiednie zlecenia kupna i sprzedaży, umożliwiając handel graficzny z wykresu i koncentrować się na analizie wykresów. Automatyczne strategie końcowe iFT ATMS PRO wykorzystuje własne strategie końcowe Oliver Velez, wykorzystywane i uczone w programie Forex iFundTraders Forex Oprogramowanie iFT ATMS Pro umożliwia zarządzanie częścią lub wszystkimi pozycjami handlowymi poprzez automatyczne śledzenie paska za pomocą paska lub unikatowego prosta, przeciętna strategia końcowa SMA firmy Oliver Velez Wielu przedsiębiorców uważa, że ​​z powodu obawy przed utratą, zamykają swoje wygrane transakcje zbyt wcześnie, a przegapić znacznie większy potencjał wygrywający ATMS pomaga podmiotom gospodarczym uniknąć tego, kiedy pozwalają firmie ATMS wyznaczyć miejsca dla nich. Wielu handlowców uważa, że ​​po przeprowadzeniu analizy i znalezieniu dobrego wejścia do obrotu, konfigurują cele i strategie śledzenia, a następnie mogą uwolnić się od lęku przed oglądaniem ich zyski i straty idą w górę iw dół Po prostu oddalają się od komputera i pozwalają, aby ATMS zarządzał swoim handlem z lepszymi wynikami w czasie. ATMS Pro zawiera skrypt modyfikujący stop loss, który umożliwia zmianę grafiki w różnych pozycjach graficznie na wykresach ATMS przedstawia szacowane całkowite ryzyko handlu w Stanach Zjednoczonych przed wprowadzeniem zmiany w zasadach SL Pomaga to handlowcom zaplanować nagrodę za ryzyko w handlu i unikać zmian SL w przypadku transakcji w sposób, który może spowodować niezamierzoną dużą stratę na biorąc pod uwagę handel. Możliwość przydzielania różnych części handlu różnym strategiom końcowym lub ustalania poziomu zysku, które można dostosować graficznie na wykresie. iFT ATMS PRO zapewnia udoskonalone funkcje G raficzny interfejs użytkownika, który znacznie ułatwia kontrolę handlową wielu elementów handlowych, a także dostarcza kluczowych informacji o handlu w prosty sposób. Ability, aby automatycznie przenieść stop-loss do break nawet lub inną predefiniowaną liczbę pipsy z wejścia, gdy para walutowa osiągnęła pewną cenę. Każde z pozycji iFT ATMS PRO zostaje otwarte jako oddzielne zamówienie, tworząc maksymalną elastyczność, ponieważ pozwala przedsiębiorcy na ręczną kontrolę nad częścią handlu, pozwalając iFT ATMS PRO zarządza pozostałymi pozycjami. IFT ATMS PRO stosuje system inteligentnego etykietowania Oznaczenia iFT ATMS PRO na wykresie pozycje i wyjścia różnych pozycji handlowych z główkami strzałek Łączy wejście i wyjścia z liniami trendu ATMS PRO dodaje także etykiety opisujące strategie wpisów i wyjść z różnych pozycji Te etykiety są automatycznie rysowane na wykresie automatycznie podczas zmiany ramek czasowych wykresu, dzięki czemu etykiety są automatycznie rozmieszczane ed poniżej i poniżej odpowiednich słupków w różnych ramkach czasowych System etykietowania Smart utrzymuje automatycznie na wykresie ostatnie 20-30 transakcji Kiedy osiągniesz 30. handel wymazuje pierwsze 10 transakcji Ta funkcja ułatwia przedsiębiorcy wróć do wykresu i analizuj wcześniejsze transakcje, aby zwiększyć doświadczenie w uczeniu się. Następujące referencje zostały wykonane przez innych podmiotów gospodarczych używających iFT ATMS Pro. Bruce T USA Szanowni Państwo, Szanowni Państwo, Jestem bardzo zadowolony, że dałem zasłużone referencje z jednego powodu zrobiłam ogromną różnicę w moim handlu, które prowadziłem od nieco ponad 2 lat, ale konsekwentnie nieopłacalna Z biegiem czasu, iz wieloma instruktażami ift, stałem się dość dobry w znalezieniu dobrych transakcji, ale Byłem straszny w zarządzaniu nimi Próbowałem wszystkiego, co nasi wspaniałacy instruktorzy doradzali, ale nie mogłem zrobić przełomu i pokonać ten aspekt dyscypliny Chciałbym skrócić zwycięzców, a niech moich przegranych biegać Ponieważ używanie bankomatu S, skręcałem w zakręt i jestem teraz pożytecznie konsekwentnie po raz pierwszy I największą niespodzianką mam znacznie większe zaufanie To było dla mnie ogromne zwycięstwo, ponieważ po dużo lepszym handlu z ATMS zdałem sobie sprawę, jak niskie moje zaufanie do obrotu pogrążyło się teraz Teraz zdaję sobie sprawę, że obawiałem się handlu ze względu na moje konsekwentne straty To nie był umysł dla zyskownego handlu Teraz jestem w końcu dochodowym przedsiębiorcą Koniec dyskusji Co więcej może nieuprzejmym przedsiębiorca prosić o Plus, to jest łatwe w obsłudze, a ja nie jestem doświadczonym przedsiębiorcą Wsparcie techniczne jest świetne, od zajęć ift do samouczków wideo do internetowego wsparcia na żywo Dzięki za dobry produkt Z poważaniem Bruce T. Danilo C Brazylia Używam ATMS przez długi czas Narzędzie jest fantastyczne. C Campbell USA Co mogę powiedzieć Kocham narzędzia bankomatów To idealne połączenie automatyzacji i interwencji człowieka dla mnie To jak posiadanie własnego handlowego asystenta, który zarządza moim handlem po analizowane i en Zaufałem handlowi Narzędzie bankomaty zwiększyło mój handel, natychmiast zmuszając mnie do przestrzegania dyscypliny w realizacji technik handlowych i końcowych przedstawionych w moim planie handlowym Trzy Hip Hip HOORAHS dla Automatyzowanego Systemu Zarządzania Handel C Campbell. Reginald Ringgold ATMS zmienił moje podejście do handlu Uprościł moje życie handlowe i pozwolił mi spędzić więcej czasu z rodziną, zamiast gapić się na wykresy przez cały dzień To pozwoliło mi zrozumieć, jak ustawić lepsze realistyczne cele To sprawia, że ​​moje transakcje są łatwiejsze w obsłudze, ponieważ jednym kliknięciem myszką mogę umieścić wiele partii na pozycji w jednym czasie, zamiast ręcznie wprowadzać każdą partię To, co kocham najbardziej to mogę dostosować moje cele na każdej partii w tym samym czasie, co oszczędza mi czas i próbując wejść w pozycję jak najszybciej uwielbiam szlak 8 i strategie Bar by Bar, które ATMS realizuje, jest bezcenne nie mogę umieścić cyny słowa, jak bardzo warto jest ryzykować 10-2 0 pułapek na handel i zdobycie 100 pipsów wszystko po prostu z użyciem śladu strategii wyjścia z 8 MA Nie tylko ATMS uprościł moje życie handlowe, ale znalazłem się utkwiony i poziom, jaki byłem w tabeli awansu w iFT, ponieważ mam używałem systemu ATMS, który przeszedłem przez poziomy, jak nigdy wcześniej Nie mogłem sobie wyobrazić handlu bez niego i polecam go każdemu handlowi bez względu na to, na jakim poziomie ich z ich trading. Kim USA ATMS zrobił niemożliwe dla mnie w bardzo krótkim czasie zaufanie przychodzące za pomocą 8ma Zapobiega również mojemu emocjom zaangażowanie się znacznie lepiej niż mój plan handlowy Jest to doskonały program i bardzo elastyczny To zdecydowanie pomogło mi przejść do następnego poziomu Nie wyobrażam sobie handlu bez niego Tworzy dobre nawyki bez konieczności aby zostawić dużo pieniędzy na stole, jeśli ktoś oparł się na doświadczeniu sam. Ken Shafarman USA System ATMS miał pozytywny wpływ na mój handel moim stylem życia W następstwie na 8SMA z częścią moich transakcji throu gh system ATMS zrobiłam więcej pułapek i pieniędzy, niż miałbym ręcznie ręcznie To również pomogło mi podjąć zwycięstwo niektórych z moich największych demonów z cierpliwością i dyscypliną, które spowodowały, że wkurzyłem się w piękne przeszłości dodanie pozwoliło mi również na nocne zawody bardziej pewnie i pozwoliło mi dosłownie zasnąć, nie czując potrzeby opieki nad moim interesem Wiedząc, że kiedy tylko mój cel TP1 został dotknięty i stop loss na pozostałych partiach zostanie automatycznie przeniesiony do breakeven plus 1, byłem wielką ulgą I zazwyczaj wydawać dużo czasu TITC na krześle, ale niektóre z tego czasu poważnie przeciął mój czujność ATMS faktycznie pozwoliło mi zmniejszyć ilość czasu, a jednocześnie zwiększyć jakość mojego time trading. R Rose USA Świetne narzędzie do handlu Forex Jedyny sposób na handel, jeśli chcesz spać lub uciec od monitora podczas handlu Forex Wybierz swój handel, ustal cele i niech to i Twoich zysków biegnij R Rose. Holger, Przesdzienk Niemcy Pracuję z 3 standardowymi transakcjami, takimi jak to jest w demo To świetnie, ponieważ pokazuje mi przystanki i cele Ale kiedy widzę, że gdy dotrze TP1, ryzyko jest na ostatni 2 handel stałem się spokojny Muszę nauczyć się wielu rzeczy o ATMS, ale w moich oczach to wspaniałe narzędzie. J Rios USA ATMS okazał się wysoce wyrafinowany EA, obsługuje każdy typ systemu niezależnie od tego, jak bardzo skomplikowane jest jego wiele strategii wyjścia Kiedy dowiedziałem się, że jest to łatwe do skonfigurowania i co najlepsze, to automatycznie oblicza ryzyko, że mogę spać wiedząc, że ATMS jest w pracy dbając o moje transakcje Dziękuję zespołowi ATMS za starania o zawsze szukających sposobów aby poprawić jego jakość, oferując ciągłe wsparcie. Chai USA Jako początkujący student jest tak fajny, aby móc mieć te nowe funkcje, które koncentrowałem się na ćwiczeniach, więc ATMS była dużą pomocą w zarządzaniu transakcjami po wpisie. Thomas Barkawitz CA, USA Dzięki dużo i gr zjeść pracę podczas programowania Pracowałem z wieloma gramami na przestrzeni lat i kocham jak solidne i niezawodne ATMS jest. Robert Beard Dla komputerów, mam prawdziwy duffer Ale kiedy zadzwoniłem do inteligentnego handlu wsparcie dla pomocy, odpowiedź była natychmiastowa, na znaku i zadziwiająco cierpliwie Jesteś najlepszy. Na próbowałeś iFT ATMS Pro Chcielibyśmy usłyszeć swoje doświadczenia z nim Proszę o przesłanie e-maila do Państwa uwagi. ATMS posiada również kilka unikalnych funkcji wspomagających przedsiębiorców uczestniczących program promowania iFundTraders z zarządzaniem pieniędzmi kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej. Zalecaną i sprawdzoną platformą jest WealthTraderFX Pro, ale mamy też handlowców z ATMS na innych platformach MT4, a także ATMS nie stosuje się do FIFO, jako pierwsze w pierwszej kolejności , a wspiera handel zabezpieczający Handlarz może prowadzić transakcje na tej samej parze walutowej, która będzie długo i krótko, jednocześnie mając ATMS zarządzać każdym z tych transakcji niezależnie. Bezpłatne handel odnosi się do 0 prowizji dla Robinhood Financial samodzielne indywidualne rachunki pieniężne lub maklerskie, które prowadzą wymianę papierów wartościowych z USA na urządzeniach mobilnych. Mogą obowiązywać stosowne opłaty za SEC FINRA. Szczegółowe informacje na temat naszej Komisji i harmonogramu opłat Robinhood licencjonuje się wyłącznie na sprzedaż papierów wartościowych w Stanach Zjednoczonych USA, obywatelom i rezydentom Stanów Zjednoczonych oraz nie zezwala każdemu, kto nie jest legalnym rezydentem USA w celu zakupu lub sprzedaży papierów wartościowych poprzez jego stosowanie do czasu zatwierdzenia przez niego działalności w zakresie papierów wartościowych i działalności inwestycyjnej przez właściwe organy regulujące jurysdykcję zagraniczną Robinhood jest obecnie dostępny dla prawodawstwa Stanów Zjednoczonych mieszkańcy w wieku powyżej 18 lat Robinhood nie świadczy doradztwa finansowego ani rekomendowania papierów wartościowych za pośrednictwem swojej strony i jest upoważniony do prowadzenia działalności w zakresie papierów wartościowych wyłącznie w USA. Robinhood w Twoim kraju. Z radością informujemy, że Robinhood rozszerzaj się poza Stany Zjednoczone Przeczytaj nasz post na blogu, aby uzyskać szczegółowe informacje Dzięki Robinhood będziesz mógł kupić i sprzedać amerykańskie firmy compa niespodzianek, ETF i wielu największych firm w Twoim kraju. Pożegnaj się z prowizjami handlowymi i witaj na przyszłość handlu. Robinhood zaczął od pomysłu, że pośrednictwo w technologii może działać znacznie mniej. które sprawia, że ​​inne pośrednictwo kosztują setki lokalizacji sklepowych i ręcznego zarządzania kontem. Ochrona konta Ochrona danych i szyfrowanie. Robinhood stosuje najnowocześniejsze zabezpieczenia podczas obsługi Twoich informacji Twoje poufne dane osobiste są w pełni zaszyfrowane i bezpiecznie przechowywane. Robinhood Financial członek organu regulacyjnego sektora finansowego FINRA i Securities Investor Protection Corporation SIPC, który chroni klientów papierów wartościowych swoich członków do 500 000, w tym 250 000 za roszczenia pieniężne Objaśnienie broszury dostępne na żądanie lub at. Check tła Robinhood na BrokerCheck firmy FINRA. Bądź na szczycie swojego portfela Anytime Anywhere. Fast Execution. In giełdzie, a ułamek sekundy może oznaczać różnicę między zyskiem a stratą Nasz zespół zbudował systemy handlu niewymagające latwy użyciu niektórych największych na świecie instytucji finansowych, a my przywracamy tę wiedzę Robinhoodowi jako klientowi Robinhood, Zrealizowane zamówienia otrzymają możliwie najlepszą realizację handlu. Dane rynkowe w czasie rzeczywistym. Robinhood obsługuje strumieniowe dane rynkowe z obrotu w czasie rzeczywistym Więc niektóre firmy pośredniczące opóźniają wycenę do 20 minut i pobierają opłaty za dane w czasie rzeczywistym, otrzymasz natychmiastowe cytuje za darmo z Robinhood. Smart Notifications. Robinhood powiadamia użytkownika o planowanych zdarzeniach, takich jak zarobki, dywidendy lub podziały, dzięki czemu można uzyskać aktualne informacje we właściwym czasie. Jest zespół cyfrowych tubylców o głębokim finansowym specjalizację, wspieraną przez niektórych najważniejszych inwestorów na świecie. Robinhood jest licencjonowana tylko na sprzedaż papierów wartościowych w Stanach Zjednoczonych USA, obywatelom USA i rezydentom USA i nie zezwala na to, aby ktoś, kto nie jest prawnym rezydentem USA, ase lub sprzedać papiery wartościowe poprzez jego stosowanie do czasu zatwierdzenia przez niego działalności w papierach wartościowych i działalności inwestycyjnej przez właściwe organy nadzoru sprawującego jurysdykcję zagraniczną Robinhood jest obecnie dostępny dla legalnych mieszkańców Stanów Zjednoczonych w wieku powyżej 18 lat Robinhood nie świadczy usług finansowych doradztwo lub rekomendowanie papierów wartościowych za pośrednictwem swojej strony i jest uprawniona do prowadzenia działalności w zakresie papierów wartościowych wyłącznie w Stanach Zjednoczonych. Bezpłatne handel odnosi się do 0 prowizji od Robinhood Financial skierowanych indywidualnie do klientów indywidualnych rachunków pieniężnych lub maklerskich, które prowadzą sprzedaż papierów wartościowych na rynku amerykańskim w USA urządzenia Mogą obowiązywać odpowiednie opłaty SEC FINRA Proszę zapoznać się z naszą Komisją i harmonogramem opłat. Robinhood jest obecnie zarejestrowany w następujących jurysdykcjach Nie jest to oferta, pozyskanie oferty ani doradztwo w zakresie kupna lub sprzedaży papierów wartościowych lub otwarcia konta maklerskiego w dowolnej jurysdykcji gdzie Robinhood nie jest zarejestrowany. Wszystkie inwestycje obejmują ryzyko i przeszłe wyniki zabezpieczenia lub fi produkt finansowy nie gwarantuje przyszłych wyników ani zwrotów Należy pamiętać, że chociaż dywersyfikacja może pomóc w rozprzestrzenianiu ryzyka, że ​​nie zapewnia zysku ani nie chroni przed stratą, to na niższym rynku Zawsze istnieje możliwość utraty pieniędzy podczas inwestowania w papiery wartościowe lub inne produkty finansowe Inwestorzy powinni dokładnie pamiętać o swoich celach inwestycyjnych i ryzyku przed inwestycją. Inwestorzy powinni mieć świadomość, że wpływ wielu czynników, takich jak niestabilność rynku, wielkość i rodzaj produktów, są reakcje systemu, cena wykonania, szybkość, płynność, dane rynkowe i czasy dostępu do konta rzetelności, warunków rynkowych, wydajności systemu i innych czynników. Handel w marinie obejmuje opłaty i ryzyko odsetkowe, w tym możliwość utracenia więcej niż złożenia depozytu lub potrzebę złożenia dodatkowych zabezpieczeń na spadającym rynku Przed skorzystaniem z marginesu klienci muszą ustalić, czy ten typ strategii handlowej jest dla nich odpowiednia, biorąc pod uwagę konkretne cele inwestycyjne, doświadczenie, tolerancję ryzyka i płace analiście Więcej informacji można znaleźć w naszym oświadczeniu dotyczącym ujawnienia depozytów zabezpieczających, umowie dotyczącej depozytów zabezpieczających oraz informacji o inwestorach FINRA. Informacje te zawierają informacje o naszych politykach kredytowych, opłatach odsetkowych oraz ryzyku związanym z rachunkami depozytowymi. Inwestorzy powinni rozważyć cele inwestycyjne i unikalny profil ryzyka wymiany Europejskie fundusze ETF traktowane ostrożnie przed inwestowaniem w ETF podlegają ryzyku podobnym do ryzyka innych dywersyfikowanych portfeli Leverage i Inverse ETF mogą nie być odpowiednie dla wszystkich inwestorów i mogą zwiększyć ekspozycję na zmienność poprzez wykorzystanie dźwigni finansowej, krótkiej sprzedaży papierów wartościowych, instrumentów pochodnych i innych kompleksów strategie inwestycyjne. Chociaż ETF mają na celu zapewnienie wyników inwestycyjnych, które generalnie odpowiadają wynikom ich podstawowych indeksów, mogą nie być w stanie dokładnie replikować wyników indeksów z powodu kosztów i innych czynników Prospekt zawiera te i inne informacje dotyczące ETF i sh czytelnicy powinni być uważnie przeczytani przed inwestycją Klienci powinni otrzymywać prospekty emisyjne od emitentów lub ich pośredników zewnętrznych, którzy dystrybuują i udostępniają prospekty emisyjne do przeglądu ETF są zobowiązane do podziału zysków portfelowych na rzecz akcjonariuszy pod koniec roku Te zyski mogą być generowane przez zrekompensowanie portfela lub potrzebę spełniają wymogi dotyczące dywersyfikacji Wymogi dotyczące dywersyfikacji transakcji ETF będą powodować konsekwencje podatkowe Dodatkowe wskazówki dotyczące przepisów dotyczących produktów Exchange Traded Products można znaleźć klikając tutaj. Informacje dotyczące stron trzecich podane dla funkcji produktów Robinhood, komunikacji i łączności Robinhood pochodzących z społeczności społeczności społecznościowych, cen rynkowych, danych i innych informacje dostępne za pośrednictwem Robinhood są przeznaczone wyłącznie do celów informacyjnych i nie są przeznaczone jako propozycja lub zaproszenie do zakupu lub sprzedaży jakiegokolwiek instrumentu finansowego lub jako oficjalne potwierdzenie jakiejkolwiek transakcji Informacje podane nie są uzasadnione w odniesieniu do kompletności lub dokładności i podlegają zmieniać się bez uprzedzenia Witryna Robinhood udostępnia swoim użytkownikom linki do serwisów społecznościowych i poczty elektronicznej Powiązane wiadomości społecznościowe i wiadomości e-mail są wstępnie wypełniane Jednak wiadomości Robinhood mogą być usuwane lub edytowane przez użytkowników, którzy nie są zobowiązani do wysyłania żadnych pre wiadomości lub oświadczenia zawarte w niniejszym dokumencie nie odzwierciedlają poglądów firmy Robinhood Markets Inc Robinhood Financial, LLC lub ich podmiotów zależnych lub stowarzyszonych Należy pamiętać, że niektóre funkcje produktu Robinhood są obecnie w fazie opracowywania i będą dostępne wkrótce. Wszystkie papiery wartościowe i inwestycje są oferowane klientom samodzielnym przez Robinhood Financial, LLC, członek FINRA SIPC Dodatkowe informacje o swoim brokerze można znaleźć klikając tutaj Robinhood Financial, LLC jest spółką w 100% zależną od Robinhood Markets, Inc.2017 Robinhood Wszelkie prawa zastrzeżone.

Comments

Popular Posts